reklam

9 Eylül 2012 Pazar

MY HANDICRAFTS (1) & HAVLU VE LAVANTA KESELERİ

Kışa hazırlandığımız bugünler de eminim bir çok hamarat bayan zevkin, sabrın ve düşüncelerin ortaya konduğu el işlerini özlemiş ve kışın yapacakları işleri planlıyorlardır.Ben çok hamarat bir bayan değilim ancak zaman zaman mağazalarda gördüğüm "aaaa ben bunu yapabilirim" deyip, bir heves birşeyler yapma çabasına giren biriyim.Bugün sizlerle yaptığım lavanta keseleri ile süslediğim havlulardan birkaçını paylaşmak istedim.









  





























 Her ne kadar tarzları farklı olsalarda şu anki favori havlularım bunlar.En kısa sürede bu güzel ve şirin şeylerden yapmayı planlıyorum.




4 yorum:

  1. Bunların hepsi çokk güzell :)) VİNTAGE

    YanıtlaSil
  2. bunların hepsıı harıkaaa ama en bastakı altın varaklıların etrafındakı kasedekı lavanta keselerıyle susledıgınız havlularınız harıkaaaaaaaaaa tek kelımeyleee bu blogu acalı yarım saat oldu heralde bı bısaat daha bakarımm ellerınıze saglık emegınıze saglık bırde nasıl yaptıgınızı fotograflayıp koysanız dahada harıka olacak sevgılerr alyamınaa supersinn....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım zarif yorumun için çok teşekkür ederim.Bunları ben blogu açmadan önce yapmıştım.İnşAllah bundan sonra yaptıklarımı görüntülerim.Sevgiler

      Sil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...