reklam

13 Kasım 2012 Salı

PAINT ME WHITE & ÖNCESİ-SONRASI

Herkese merhabalar, gün içinde rutinleşen koşuşturmalarımızda kıymetini bilemediğimiz sağlığımızın 2-3 günlük ufak bir kırgınlıkta ne kadar önemli olduğunu birkez daha anladım.Şükür iyiyim.Allah kimsenin sağlığını bozmasın, herkese sağlık versin.Bu arada sizlerle ve burada olmak çok güzel hepinizi çok özledim.

Birçok arkadaşım ve izleyicimin de bildiği gibi ben eskiyi ve yaşanmışlığı olan şeyleri çok seviyorum.Son zamanlarda da eski ve yıpranmış eşyaları hayal gücümü kullanarak yeniden canlandırmak en büyük tutkum oldu.Bugün sizlerle bu bağlamda yenilediğim iki sandalyem ve koltuğumu paylaşmak istedim.Aslında sandalyelerim yeni geldi henüz yerlerini bulmadılar.Muhtemelende yerlerini yaza doğru bulurlar ama sizlerle şimdiden paylaşmak istedim.Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve sevgiyle dolu bir gün geçirmeniz dileklerimle...


ÖNCESİ






SONRASI








Bu koltuğumun öncesinde resim çekmek aklıma gelmemişti.Çünkü 1 sene öne yaptırdım.O zaman  blogum da yoktu.Şöyle söyleyebilirim.Koyu kahverengi ve çiçekli bir döşemesi vardı.Ve şimdi........






14 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi ileteyim.Sonra da sandalyeler ve koltuğun yeni halini çok beğendiğimi:))Böyle klasik bir salon takımı bende de var.Hangi mobilyacı görse,abla bunları bana ver,gel bizden ne dilersen onu al,diyor.30 yıllık ve çok temiz kullandık.Ama ben asla vazgeçemiyorum.Çok şık döşemelik kumaşlar var,yakın bir zamanda iyi bir usta bulup,yeni bir görünüme kavuşturacağım.Sizlerden de güzel fikirler ediniyorum.Sizinkiler de çok şık olmuş,güzel günlerde kullanın.Sevgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün hanım, öncelikle bende ziyaretiniz ve kibar dileğiniz için çok teşekkür ederim.Elinizde böyle eski bir takıma olduğu için bence çok şanslısınız.Benim de annemde çok güzel bir takım var babam tam 35 yıl önce arkadaşına ısmarlama yaptırmıştı.Ve hatta ben yapım aşamasını bile net hatırlıyorum.O zamanlar 8-9 yaşlarındaydım.Annemde o koltukları bana vermek istiyor.(ben çok sevdiğim için)İnşallah sizde bende bu koltukları yaptırır iyi günlerde kullanırız.Benimkilerin daha zamanı var ama siz yaptırınca paylaşırsanız sevinirim.Aynı şeylerden zevk alan sizin gibi arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım.Sevgiyle kalın

      Sil
  2. Canım arkadaşım ben hep yazılarımın sonunda diyorum ya SAĞLIKLA VE AFİYETLE diye unutuyoruz bazen sağlığımızın kıymetini bir parmağımızın ucu bile kesilse canımız hemen orda oluyor.Aman diyim kendine ii bak Allah böyle hastalıklar versin hep dermansız hastalıklar yakınından bile geçmesin ....
    Mobilyalara gelinceeeee:)))
    Nasıl bir zevktir nasıl bir renktir o
    ben sana benim renk uzmanı olduğumu söylemişmiydim :))
    nasıl iddialı nasıl huzurlu nasıl keyifli bir insan olduğunu anlıyoruz böylece...
    Hep sağlıkla hep keyifle kullann işallahhhhh.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Amin canım benim Allah cümlemize sağlık sıhhat afiyet versin.Hande ben senin renk uzmanı olduğunu bilmiyordum.Aaaa ne güzel sen bana özelleri renklerine göre yorumla arkadaşım pek severim.Ayy bu renkle igili yorumun süper canım.Allah hepimize huzurlu günler nasip etsin sevgilerimle....

      Sil
  3. Çok zevklisiniz. Çok hoş olmuşlar. Sizinde söylediğiniz gibi yaşanmışlığı olan bu eşyalar çok daha kıymetli bence. Ki zaten şu an satılan mobilyalardan çok daha şık olmuşlar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım prensesim güzel yorumun için teşekkür ederim.Senin gibi genç ve eskiye değer verenleri görünce çok seviniyorum Sevgiyle kal....

      Sil
  4. ayyyyy sahane olmuş yaaa sandalyede koltukta..nasıl guzel bır zevkın var evın nasıl muhtesemdır ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpilcim yaa beni utandırma lütfen, bu sadece senin güzel bakan gözlerin ve gönlün anacım, sağolasın öptüm seni

      Sil
  5. Beyaz boyandığı zaman eşyalar efsane oluyor ! Çoook beğendim ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şepşekerim.Son zamanlarda beyazı tek geçiyorummmm.Sevgiler

      Sil
  6. Neffis olmuş! Antika eşyalara, objelere, antika olan herşeye bayılıyorum..
    Aynı zamanda mor hastasıyım :) Benimde salon koltuklarım mor kadife..
    Hem koltuğu hem de sandalyeleri çok, çok beğendim..
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim didemim , işte bir tane daha genç ve benim kafadan...Sevgilerrr

      Sil
  7. Döşeme eski objeleri oldukça değiştiriyor.
    İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...