reklam

11 Ocak 2013 Cuma

ŞEKER HAMURLU PASTA & İLK PASTAM

Evet dostlar benim koşuşturmam hala devam ediyor.Bu aralar hem kızımı mutlu etmeye, hemde kendim keyif aldığım şeyler yapmaya çalışıyorum.Dün  Müge Hanım' ın düzenlediği "Butik Pasta Yapımı" kursuna katıldım.Zannediyorum Müge Hanım güler yüzü, samimiyeti ve ustalığı ile bana bağımlılık yaptı.Geçen haftada  bir çoğunuzun bildiği gibi Kurabiye Kursuna katılmıştım.Müge Hanım' a en başta güler yüzü, sabrı ve bana yaşattığı keyifli gün için birkez daha teşekkürler.Sizde kurabiye ve pastaya meraklı iseniz adresi işte burda
İşte böyle, şimdi sizlere ilk yaptığım Şeker Hamurlu Pastamı sunuyorum.:)) Hepinize kucak dolusu sevgiler


















56 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ellerine sağlık bende yapıyorum ama profosyanel bir elden kurs almadan keşke buralardada olsa ve gidebilsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, gerçekten isteyerek yapılan herşey çok güzel oluyor.Ama profesyonel bir yardım da daha rahat ve bilerek çalışma anlamında çok faydalı oluyor.İnşAllah kısmet olurda sende bir kurs alırsın.Sevgiler

      Sil
  2. Hayatımmm,çok yakında benim de doğum günüm var,Ağanın elinden tutulmaz derler.Bir şansımı deneyeyim,belki benim için de bu kadar şık ve leziz bir pasta yaparsınız:)))))Afiyetler olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcım lafı mı olur, yeter ki tarihini belirtin, espiriye çok güldüm yanlız, harikasınız.Sevgiler

      Sil
  3. eltim ellerine sağlık çok şık görünüyor:)))kaptın sen bu işi:))sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elticim gerçekten kurs çok faydalı oldu ama biz daha yolun başındayız canım...

      Sil
  4. ilk olmasına rağmen gayet başarılı bence ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yanlız, usta elden öğrenmek bir başka oluyor.Sevgiler

      Sil
  5. mükemmel olmuş ilk deneme böyleyse diğerlerini düşünemiyorum bile ellerinize sağlık!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrrr canım, kızım için bir pasta yapacağım İnşAllah bu da ön hazırlıktı:)) Sevgiler

      Sil
  6. canımm harika olmuşş renklerini modelini çok beğendimm usta olmuşsun sen artık :)) devamını da bekliyoruzz ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın bitanem, devamı çok yakındaaaaa

      Sil
  7. ellerinize sağlık harika görünüyo :)

    YanıtlaSil
  8. canim ilk deneme icin bence cok basarili
    türkiyede olup o kurslara katilmayi öyle isterim ki

    yeni güzellikler beklerim yetenek belli
    sevgilerim mutlu bir hafta sonu diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım keşke gelsen de sen de kursa katılsan öyle zevkli ve faydalı olduki anlatamam, bende sana çok güzel bir hafta sonu diliyorum.Duacınım.

      Sil
  9. Valla ilke göre çok güzel doğrusu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok başarılı tebrik ederim,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim Mehtap hanım teşekkürler

      Sil
  11. İlknur'cum ilk böyle olduysa 5.yi 10.yu hiç düşünemiyorum, ellerine sağlık:))SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel sözler bunlar böyle sağol canım benim sevgiler

      Sil
  12. ama ama bu çoook şekerrrr!

    YanıtlaSil
  13. ama bunlarrr coookkk guzel yaaaa....neler ögrendıgını bızede yaz ama tatlım bız de ögrenelım:))tarıfını yani:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıcam, yazıcam canım benim, az kaldııııı

      Sil
  14. 40 yıllık ustalara taş çıkarmışsınız. Pasta şahane görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden böyle güzel sözler duymak inanın beni mutlu etti.Çok teşekkür ederim Nurdan Hanımcım Sevgiler

      Sil
  15. ooy oooy oooy çok ciic olmuş....
    bayıldım...
    fiyonkunu sevsinler...
    canım ellerine sağlık...
    gayet başarılı..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beni ciddi motive ediyorsunuz.Çok teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  16. Çok çopk güzel olmuş,ellerinize sağlık,ilki böyleyse diğerlerini düşünemiyorum bile.Çok meraklıyım böyle şeylere,zamanım da var ama bebeğim dolayısıyla hiçbir kursa katılamıyorum henüz:( Belki bebek-anne sınıfı açılırsa birgün gidebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım öncelikle bebeşini Allah bağışlasın.Bebekler o kadar çabuk büyüyor ki tadını çıkar bence kursa her zaman katırsın.Bu günler bir daha geri gelmez.Bebişini benim için öp.Sevgiler

      Sil
    2. Öperim tabii,misafir tuvaleti çok zevkli olmuş ve gelecekteki evim için elbette ki fikir oldu, sağlık:)

      Sil
    3. Sağol bitanem teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  17. merhaba
    Blogunuzu google plus'dan beni çevrelere eklediğinizde keşfettim. Ama maalesef google plus sadece mail hesabımda. Ama iyi ki eklemişsiniz blogunuzu keşfettim.
    Çok güzel bir pasta ben böyle güzel pasta yapanlara çok özenirim cidden bu bir sanat ve yetenek işi
    sevgiler takipteyim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklemişim ve iyi etmişim iyiki geldiniz beni memnun ettiniz.Her zaman da beklerim.Pasta konusunda umutsuzluk yok eminim 1 günlük bu tarz kursla sizde harikalar yaratabilirsiniz.Sevgiler

      Sil
  18. ellerinize sağlık.. tam bi yetenek işi bu pastalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi isteyince olurrrr. Biraz da destek alınca hepten tamamdır.Sevgiler

      Sil
  19. Arkadaşım ellerine ve zevkine sağlık ... Gerçekten gayet başarılı gayet temiz bir çalışma olmuş. Yapıtların yapacaklarının teminatı:))) kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımın içi kimin öğrencisiyiz? :))öptüm seni

      Sil
  20. Sizin sayfanizda bir harika:) pastalara bayildim..belki bende katilabilirim butik pasta kurslarina birgun..biraz yetenek iside bu sanirim, nefis bir calisma olmus..ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz çok memnun oldum.Zarif yorumunuz için teşekkür eder pasta kursunu ise gerçekten tavsiye ederim.Sevgiyle kalın.

      Sil
  21. vay canına muhteşem olmuş !! yemek dergisindeki bir fotoğraf zannettim, meğerse senin eserinmiş. ellerine sağlık !! çok marifetlisin. maşallah... maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhal hanım çok teşekkür ederim.Nerdeyse çocuk gibi şımarıyordum.Bu güzel pazar sabahında beni gülümsettiniz.İyi pazarlar sevgiler

      Sil
  22. blogumu ziyarteiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim :) ayrıca pasta harika olmuş ellerinize emeklerinize sağlık.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iadei ziyaretiniz için teşekkür ediyorum.Sevgiler

      Sil
  23. Süppeeerrr görünüyor:)

    YanıtlaSil
  24. Çooooook ama çoooook güzel görünüyor..
    Nasıl bir güzellik böyle bu..:))
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bitanem, senin yemeklerinin yanında....:)) Öptüm seni

      Sil
  25. İlknur Ablacım haftaya cuma ve cumartesi de ben kursa gidicem Nasıl heyecanlıyım anlatamam. Senin gibi böyle şahaserler yapabilmek için çok fırın ekmek yemem lazım tabi. Pastanın güzelliği bir yana renk uyumu yine senin zevkini yansıtmış. Hem zarif hem harika olmuş. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim, kendin için çok güzel birşey yapıyorsun emin olabilirsin.Çok sevindim ve sabırsızlıkla bekliyorum.Harikalar yaratacağından eminim. Sevgiler

      Sil
  26. ilk pastanız olmasına rağmen şahane olmuş ...Renkler tam benim favori renklerim hayat bence pembeler olmadan çekilmez olur...Ne zaman alışverişe gitsem elim pembe ye gider...Ben de yapıyorum ama herhangi bir kursa gitmek henüz kısmet olmadı ama araştırmalar ve denemelerle güzel bir şeyler yapmaya çalışıyorum....Ellerinize sağlık ilknur Hanımcım...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel Hanım ben de tüm güzel sözleriniz için size teşekkür ederim.Eminim sizin pastalarınızda harikadır.Kolaylar gelsin.Sevgiler

      Sil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...