reklam

5 Mart 2014 Çarşamba

GOBLEN

 Kralların sanatı olarak bilinen goblenin değeri ilmek sayısına, kumaşın ebadına ve ipliğin kalitesine göre belirleniyor.Ama bana sorarsanız el emeği ve göz nuru paha biçilmez.Bence evinizin en güzel köşesine veya sevdiklerinize gönülden bir hediye yada çocuklarınıza en güzel miras olmalı.Her neyse yine derin konulara girecek gibi yazmaya başladım.Hemen konuyu değiştiriyorum.Geçen hafta Kadıköy' e gittiğimde bu güzelliklerle karşılaştım.Nerede? diye sesleri duyar gibiyim. Bursa İpek Tekstilin o muhteşem goblen mağazasında Çeşit çeşit birbirinden güzel goblenler, insan kendini kaybediyor.Tabii ki en güzelini kendime aldım.:)) Şimdilik sürpriz.Daha sonra onu da paylaşacağım:)) Hoşcakalın.

















3 yorum:

  1. Ay bende Goblen hastasiyimm. . Çok güzeller Yarın bende Istanbulda olacağım bakayım bende. . Yüreğine Sağlık. .

    YanıtlaSil
  2. Online alışverişlerinizde yardımcı olmak üzere websitemize bekleriz.
    www.goblenci.com

    YanıtlaSil
  3. Bende gobleni severim kanaviçeye göre daha ağır ve elegance bir görüntüsü var, Türkiye'de alışverişlerimi www.goblen.com 'dan yapıyorum. Sizin yazınızda belirttiğiniz sayfa, çok iyiler gerçekten.

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...