reklam

27 Mayıs 2014 Salı

ROMANTİK VE NATÜREL GENÇ KIZ ODASI



Hem nostaljik, hem romantik ve bir de natüralist nasıl mı olunur?  Bana göre işte böyle... Kızım için hazırladığım bu yatak odası aslına bakarsanız tam olarak tamamlanmadı.Ama ben herzaman ki gibi dayanamadım ve bir kaç karede olsa paylaşmak istedim.İnşAllah bu yaz tamamlayabilirim. Şimdi gelelim bu pembe beyaz renklerin halim olduğu yatak odası ile ilgili birkaç detaya... Kızım için hazırladığım odanın genelinde renk olarak açık tonlar, doku olarak ise ahşap ve ferforje hakim.Tüm bunları pembe aksesuarlarla renklendirdim.Yatak örtüsünden yastığa, mumdan çiçeğe kadar hemen hemen her detayda pembe kullanmaya özen gösterdim.Bu sayede odaya hem bir hareketlilik hem romantizm hemde samimi bir hava yaratmaya çalıştım.Bu sayede odanın tek düzelikten uzak kalmasını hem de istediğim zaman fazla para harcamadan odada farklı kombinasyonlar yapabilme şansımı kaybetmemeyi sağladığımı düşünüyorum.Aslına bakarsanız bu oda için de fazla bir bütçe ayrılmadı.Tüm ahşap eşyalar gardrop, şifonyer, komidin, çalışma masası   kızımın eski çocuk odasına ait, sadece koyu renkde olan mobilyalar beyaza boyandı.Yanına da ikea' dan aldığım karyola ile odamız tamamlandı. Şimdilik benden bu kadar umarım daha sonra daha güzel fotoğrafları sizlerle paylaşırım.




















1 yorum:

  1. çok sade olmamış mı,duvarlar çok boş mesela,zevkinizi beğeniyorum o yüzden bu eksikliği çok hoş bir şekilde tamamlarsınız diye düşünüyorum ,zaten tamamlanmadığını söylemişsiniz,ayrıca bir tane de giyinme kabini yani paravan olsa ferforje detaylı harika olurdu eminim ve son olarak cibinlik te olsa tamamen romantik olmaz mı :)

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...