reklam

18 Haziran 2014 Çarşamba

BİR GÜNLÜK GÜZELLİK ...


Çiçekler benim için huzur, umut ve mutluluk demek.Çiçeklerin bana Allah' ın varlığını her  daim hatırlatıp, ona daima şükretme fırsatı veren mükemmel sanat eserleri olduğunu düşünüyorum.Vazoda, saksıda, balkonumda, bahçemde kısaca evimin her köşesinde...İster çiçekli ister çiçeksiz olsun her biri ayrı bir mücevher... İşte beni 2 gün önce altın bulmuşcasına mutlu eden Echinopsis Kaktüsüm tek üzücü olan şey ise bu muhteşem güzelliğin 1 günlük oluşu...



















3 yorum:

  1. Sayfanızı yeni keşfettim dolaşırken bu postu gördüm yazamadan edemedim bende de vardı bu kaktüs bir keresinde 7 tane birden çiçek açtı gözlerime inanamamıştım tam bir tefekkür sebebi ama dediğiniz gibi ömrü sadece bir gün, bu güzellikleri yaratıp görmemizi sağlayan rabbimize sonsuz şükürler olsun... Çok güzel paylaşımlarınız var ben incelemeye devam edeyim selam ve dua ile... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...