reklam

17 Haziran 2014 Salı

BUTİK PASTACILIK



Ocak 2013' de yayına açtığım ALYAMİNA KUZİNE adlı yemek bloğum bana,  mutfağı, yemek yapmayı ve sunumu ne kadar çok sevdiğimi sizlerle paylaşma fırsatı verdi.Aynı şekilde seçkin pasta ve kurabiyeler yapmak da benim için her zaman bir tutkuydu.Bu nedenle çeşitli eğitim programlarına katılarak kendimi geliştirmeye çalışmaktayım.Bence yemek yapmakta pasta yapmakta insanı mutlu eden, eğlenceli ve sakinleştirici uğraşlar... Bundan böyle blogumda bu anlamda yaptığım çalışmaları da sizlerle paylaşmaktan ve daha geniş çevrelere ulaşabiliyor olmaktan mutluluk duyacağım.Umarım sizlerde beni takip etmekten keyif alırsınız....

Ayrıca Facebook'da bu çalışmalarıma ait ALYA'S BAKERY adlı yeni bir sayfa oluşturdum.Tüm bu konuda ilgisi olan ve beni takip etmek isteyen arkadaşlarımı sayfamı takip ve beğenmeye davet ediyorum:)))     












2 yorum:

  1. OOO BEN KIYAMAM YEMEYE BU PASTAYI:))) ŞAHANE SANAT ESERİ OLMUŞ RESMEN:)ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. harika,ellerine sağlık ilknur abla....

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...