reklam

4 Aralık 2012 Salı

BALKON DÜZENLEME & MY FLOWERS (3)

 
İstanbul' dan puslu ve yağışlı bir günde herkese merhabalar.Karanlık bir günde biraz içimiz açılsın diye sizlerle geçen hafta çektiğim ama paylaşmaya fırsat bulamadığım fotoğraflarımı paylaşmak istedim.Bu arada çiçeklerimi daha önce de paylaşmıştım.Ancak yeni iki çiçeğimi size tanıtmak istedim.Bunlardan biri soğuğa dayanıklı, kışın ilk donlarından sonra renklenen pembe, mor ve morumsu yeşil tonlarındaki kıvrımlı yapraklarıyla enteresan bir bitki olan "süs lahanası" .Diğeri ise aşağıdaki mavi saksıda olan ince iğne yapraklı bitki.Bu bitkiyi çok seviyorum ama ben adını tam olarak bilmiyorum.Çiçeği bana hediye eden sevgili Bilge ablam adının " Gelin Teli" olduğunu söyledi.Ancak internette ben bulamadım.Neyse adını bilen varsa ve bana yazarsa çok memnun olurum.Herkese mutlu günler....
 












































18 yorum:

  1. Süs lahanasına bayıldım.Bonzai ağaçlarına benziyor bakınca.Çiçeklerinin her birini çok beğeniyorum,onların arasında oturup kahve içip örgü örmek ya da kitap okumak ne keyiflidir kimbilir.Bilmem için ziyarete gelmem gerekebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ziyarete gelmen beni çok memnun eder.Birlikte içeriz kahveleri ve bol bol örgü süperrrr.Beklerim.

      Sil
  2. Çiçeklerin evinde yerlerini çok sevmişler çok tatlılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yerlerini sevdiler.Bende onları çok seviyorum.Sevgilerrr

      Sil
  3. Elticiiiim nerelerdesin bu gün sesin soluğun çıkmadı. Çiçeklerin çok güzel olmuş maaşallah:))

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel çiçekler canım bayıldım, sevgiyle bakıldıkları belli onlarda karşılığını veriyorlar:))

    YanıtlaSil
  5. Benimde evimde böyle bir sürü çiçeğim var.Nasıl güzeller ve insana inanılmaz güzel bir enerji veriyorlar dimi..:))
    MaşaAllah hemde kocaman..
    Çok güzeller canım çok..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bitanem, gerçekten çiçekler beni rahatlatıyor ve mutlu ediyor.çok seviyorum.Sevgiler

      Sil
  6. ben de bir sürü çiçek aldım evime gayet hoşluk veriyorlarmış ortama. hepinize katıldım şimdi

    YanıtlaSil
  7. Çiçekler benim için olmazsa olmaz.Teşekkürler.Hemen ziyaretinize geliyorum

    YanıtlaSil
  8. Soğuk kış gününde içimi ısıttı bu güzeller:)
    Her biri ayrı güzel süperlerr:)
    Bu güzel çiçeklerle gözümü gönlümü şenlendirdiğin için teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende bu sıcacık ziyaretin ve zarif yorumun için çok teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  9. Ablanız doğru söylemiş. Benim annem de "halk arasında Gelin Teli derler ona" diyor. Bende de var! Aşağı sarkmayı sevdiği için yüksek bir yere yerleştirdim, ama yine de yere ulaşıp yerde üzerine basılma riskiyle karşı karşıya kalınca tavanıma ve duvarlarıma gerdirdiğim iplere doladım onu, sarmaşık olmaya zorluyorum!

    YanıtlaSil
  10. O tel tel çiçeğin adını sorabilşrmiyim..

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...