reklam

20 Aralık 2013 Cuma

ŞIK MASA DÜZENİ (7)


Mutluluğu paylaşmanın en güzel yolu eminim dostlarla yenen sohbet dolu keyifli akşam yemekleridir. Hafta sonu yemeğe gelen misafirim için beyaz renkten, kristallerden ve gümüş aksesuarlardan oluşan bir sofra hazırladım. Sofralarınızda monotonluğu kırmak ve biraz görkem katmak istiyorsanız bence gümüş en doğru materyal. Gümüşün yaptığı yansıma sofralara ayrı bir ışıltı katıyor. Kristal ise başlı başına bir star.Şık bir sofranın sırrı her ne kadar detaylarda saklı olsa da, bence herkesin sohbet edebileceği, samimi, rahat ve kendini özel hissettiği sofralar en şık sofralardır.Ben de o gece misafirlerimin yüzündeki ve dillerindeki memnuniyet ifadelerinden şık bir sofra hazırladığımı düşündüm. Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Mutluluk, bereket ve sevgi dolu sofralarınız olsun.












4 yorum:

  1. her şey çok yerli yerinde şık olmuş. afiyetler olsun. hepsi bir bütün olarak çok güzel olsa da karaflar favorim oldu ;)

    YanıtlaSil
  2. Harika mükemmel bir masa elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. TERTİP DÜZEN ÇOK ÖNEMLİ... AMA YÜZLERE TEBESSÜM VEREBİLMEK KALBE GİDEN GÜZEL YOLCULUĞUN BAŞLANGICIDIR...ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK HARİKULADE GÖRÜNÜM...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  4. oooooo....wawwwww:) ne diyeceğimi bilemedim. Makinemi kapıp gelmek, o güzel masayı çekmek istedim.
    E bir tabak, çatal da bana koyardın artık:)
    Ellerine sağlık.
    Çok zarif bir masa.

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...