reklam

5 Ekim 2012 Cuma

NOSTALJİ

Merhabalar, dün eski bir aile dostumuzu evinde ziyarette bulundum.Hani duygular vardır anlatılamayan, dostluklar vardır yıkılmayan, bazı insanlar vardır hiç unutulmayan, zaman zaman araya mesafeler girsede ihtiyaç duyduğun zaman hep orda olduğunu, gönüllerin bir olduğunu bildiğiniz ... Uzun çalışma hayatı boyunca, evini, eşini, çocuklarını ve onlara ait hiçbirşeyi aksatmamış, işinde olduğu kadar, evinde de zevkle çalışarak çocuklarını mutlu etmek için herşeyi yapan mükemmel bir anne, eş ve evhanımı , en ufak ve değersiz gibi görünen herşeyi değerlendirmesini bilen, elinden her iş gelen, hamarat, titiz, gençkızlığım boyunca hayranlıkla izlediğim harika insan işte benim Bilge Ablam. Ona  bana kattığı herşey için TEŞEKKÜR ediyorum.Bana geçmiş yılları, çocukluğumu ve gençkızlığımı hatırlatan  evinden, sizler için birkaç kare görüntüledim.  
 
 

 
 
 

 
 
 
Elişlerinin her biri 50-100 yıl öncesi aile büyükleri tarafından yapılmış. 
 
 

 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 




 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
Çocuklarının bebeklikten bu yana en sevdikleri oyuncaklarından tutunda tokalarına kadar sakladığı küçük eşyaları ve  rahmetli annesinden kalma iğne oyaları, fisto parçaları ile hazırladığı etrafı çeşitli boncuklarla işlenmiş HARİKA bir tablo...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...