reklam

18 Ekim 2012 Perşembe

MY HOME (3) & DUVAR TABLOLARIM

Duvarlara asılan tabloların evin havasını değiştirdiğini, daha sıcak ve samimi bir ortam yarattığını düşünüyorum.Ancak ben evimin duvarlarına çarşıdan aldığım çerçeveleri asmaktan ziyade bana hediye edilen, yaşanmışlığı olan veya baktığımda bana bir şeyler hatılatacak şeyleri tercih ediyorum.Benim eskiye olan tutkumu bilen ailem ve bazı dostlarım zaman zaman ellerine geçen kendilerinin değerlendirmeyi düşünmedikleri şeyleri, benim çok önemsediğimi ve değerlendireceğimi bildikleri için hemen bana verirler.Bende onları farklı şekillerde muhakkak evimin dekorasyonunda kullanmaya çalışırım. Sizlerle bugün bu anlamda yaptırdığım birkaç tabloyu paylaşmak istedim. Umarım sizde beğenirsiniz.... 

Bu büyük "BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM" yazan çerçeveyi babam getirdiğinda çerçevenin hertarafı kırık, dökük viran bir haldeydi. Ebatları tablonun içindeki iç çerçeve kadardı.Babam "kızım bir arkadaşım dükkanını kapatıyordu ve bu çerçeveyi ne yapacağını bilemedi bende aldım.Bunu sen toparlarsın.En az 60-70 yıllık eski bir tablo" dedi ve Babama her zaman bu tablo için teşekkür ediyorum.Çünkü en beğendiğim tablom oldu.




Bu çerçevenin içindeki 10*10 ebatlarındaki taş üzeri arapça el yazısını erkek kardeşim vermişti.Çerçeveli halini görünce geri bile almayı düşünmüştü.Bu tablomuda çok seviyorum.







 



Yine kardeşimin bana vermiş olduğu küçücük bir el figürü. 


Babamın bana 1998 yılında aldığı tablo.Nur adındaki bir kız öğrencinin yapıp, sattığı çerçeve .Tabii bana geldiğinde çok küçüktü. 













6 yorum:

  1. Hepsi nefis ! Çok güzeller !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım biraz geç oldu ama çok teşekkürler..

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  3. Yine beni aldın götürdün arkadaşım .Hepsi nasıl anılar yüklenmişler .Güzellikleri bir yana hepsi ayrı ayrı bir gururla yerlerini almışlar .umarım senden sonrakilerde böyle kıymetle anıları yaşatırlar .....sevgiyle kal ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için sağol arkadaşım.Handecim Yüce Rabbim bağışlasın 3 tane evladım var.Benim değer verdiğim şeylere İnşAllah benden sonra da onlar sahip çıkarlar...Sen de sevgiyle kal.Öptüm seni.

      Sil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...