reklam

19 Ekim 2012 Cuma

PINK DECORATıON

  
 
 






















 
 




18 yorum:

  1. Ah bir kızım olsa, ben onun odasını şu ilk fotoğraftaki gibi kokoş yastıklarla donatmaz mıyım, ah!!! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gönlünüze göre versin...İnşaAllah olur.Ama onlarında neyi seveceği belli olmuyor.Benim 7 yaşında bir kızım var ve turkuaz rengini seviyor.Enteresan...Sevgilerrr

      Sil
  2. Hayırlı cumalar, pembe hemen hemen her şeye yakışıyor ve şık gösteriyor.

    Saygıalr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.Hayırlı cumalar.

      Sil
  3. Teşekkürler, canım benim...

    YanıtlaSil
  4. pembe en sevdiğim renktir...
    paylaştığınız herşeye bayıldım...

    takipteyim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, çok sevindim bende sizi takibe aldım.Sevgiler...

      Sil
  5. Ben aslında tek renk üzerinde yoğunlaşmayı sevmem ama burada ki pembe tonu çok hoş.
    Resimler gerçekten güzel. Tasarım bloglarına bayılıyorum benim gibi sıkıcı değilsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz için teşekkürler.Bir koşu sizin bloga gittim çok güzel bayıldım, yazmak kadar güzel bir şey var mı? Bence Allah'ın bir lütfu, herkez yazamaz.Hikayenizi sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler..

      Sil
  6. ziyaretin için teşkk ederim canım.bu sayede bu güzel bloguda tanımış oldum.çok beğendim bloğunu.takipteyim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizzzzzzz.Zarif yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler...Benden de size sevgiler...

      Sil
  7. Çok cıcılerrr çokk hoşlarr hepsine nbayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem, sevgiyle sağlıkla kal...

      Sil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...